Coronavirus: l'impacte social i econòmic de la crisi

El proper divendres 10 d'abril, parlem sobre les conseqüències de la crisi provocada per l'epidèmia del Coronavirus, i del seu impacte social i econòmic

Ja portem tres setmanes de confinament, i dia rere dia percebem i comencem a entendre que aquesta crisi suposarà molts canvis relacionats amb l'economia, amb la salut pública, amb la protecció del teixit productiu, etc.

Per alguns autors, aquesta pandèmia pot accelerar el canvi d'època i posar un punt i final de l'era de la globalització neoliberal. Però, davant quin escenari ens trobarem un cop esgotat el model de la globalització?

El proper divendres 10 d'abril, parlarem de l'impacte de la crisi i dels possibles escenaris que s'obren amb en Joaquim Sempere, doctor en Filosofia per la Universitat de Barcelona i llicenciat en Sociologia per la Universitat de París X i especialitzat en temes de mediambient i en recerques sobres les necessitats humanes i sobre el paper de la ciència i els experts en els conflictes socioecològics. És autor de l'Explosió de les necessitats (1992), El Final de la era del petróleo barato (2008), Mejor con menos: necesidades, explosión consumista y crisis ecológica (2009) y Las Cenizas de Prometeo: Transición energética y socialismo (2018).

Podreu seguir i participar de la xerrada mitjançant el següent enllaç el proper 10 d'abril a les 18h (ID de la reunió: 728 932 457 - Contrasenya: 009927). Us esperem!

----------

El próximo viernes 10 de abril, hablamos sobre las consecuencias de la crisis provocada por la epidemia del Coronavirus, y de su impacto social y económico.

Ya llevamos tres semanas de confinamiento, y día tras día percibimos y empezamos a entender que esta crisis supondrá muchos cambios relacionados con la economía, con la salud pública, con la protección del tejido productivo, etc.

Para algunos autores, esta pandemia puede acelerar el cambio de época y poner un punto y final a la era de la globalización neoliberal. Pero, frente a qué escenario nos encontraremos una vez agotado el modelo de la globalización?

El próximo viernes 10 de abril, hablaremos del impacto de la crisis y de los posibles escenarios que se abren con Joaquim Sempere, doctor en Filosofía por la Universidad de Barcelona y licenciado en Sociología por la Universidad de París X y especializado en temas de medioambiente y en investigaciones sobre las necesidades humanas y sobre el papel de la ciencia y los expertos en los conflictos socioecológicos. Es autor de la Explosión de las necesidades (1992), El final de la era del petróleo barato (2008), Mejor con menos: necesidades, explosión consumista y crisis ecológica (2009) y las Cenizas de Prometeo: Transición energética y socialismo (2018).

Podéis seguir y participar de la charla mediante el siguiente enlace el próximo 10 de abril a las 18h (ID de la reunión: 728 932 457 - Contraseña: 009927). Os esperamos!


Et facilitem un vídeo explicatiu sobre com instal·lar i utilitzar Zoom a PC, Android i iOS/iPadOS.